Sousedovazahrada.cz totiž vznikla za účelem, aby se čerstvé produkty dostaly ke svým zákazníkům ihned po sklizni či výrobě, to je nejekologičtější a nejefektivnější činnost, kterou jako lidé můžeme dělat. Namísto dovozu zahraničních produktů, můžeme efektivně prodávat a nakupovat produkty tuzemské. A víte, co je skvělé? Zde mají firmy tuto službu zcela zdarma. Můžete se přímo spojovat se svými zákazníky, nabízet konkrétní produkty a domlouvat se na předání.
Prodejci si tak mohou zřídit svůj profil a nabízet svou produkci v jimi určené lokalitě, tím mohou podpořit svůj nárazový prodej (sezónní prodej, výprodej), nebo si vytvoří stálé zákazníky stálou nabídkou. Jedná se o přímý prodej, autor sousedovazahrada.cz nepřijímá žádné provize ani obchodní podíly. Takže k zákazníkům by se měly dostávat produkty za tržní ceny bez dalších přirážek.
Tuto službu mohou využívat i kamenné prodejny, které mohou zboží od pěstitelů a výrobců nabízet ve svém obchodě.
Sousedovazahrada.cz roste, návštěvnost se zvyšuje, není pouze místem pro obchod, ale také magazínem přinášejícím zajímavé informace. Podnikající lidé tak mohou využít příležitost oslovit své potenciální klienty nebo obchodní partnery článkem a podporou na sociálních sítích. Více na www.sousedovazahrada.cz
Aby takové projekty dobře fungovaly, je třeba takové počiny podporovat, sdílet, předávat informace dalším lidem, což se díky propojení s projektem 4 lidi bude jednoznačně dít. A tak se může sousedovazahrada.cz stát jedním dílkem celé skládačky, tedy necentralizované živé obchodní sítě, která bude sloužit zákazníkům, výrobců a prodejcům.
Foto: sousedovazahrada.cz Text: 4 lidi